Queenie
Queenie Jenkins is een 25-jarige Jamaicaanse Britse vrouw die in het zuiden van Londen woont en zich bevindt tussen twee culturen waar ze in geen van beide tussen past. Na een vervelende relatiebreuk met haar vriendje zoekt Queenie troost op verkeerde plekken en begint ze te beseffen dat ze het verleden onder ogen moet komen voordat ze de draad weer kan oppakken. De serie is gebaseerd op de bestseller van Candice Carty-Williams.