The Captain
The Captain is een meeslepend verhaal over de man achter het icoon, Derek Jeter. In een tijd van grote veranderingen in New York bracht Derek Jeter met zijn komst naar de New York Yankees een noodlijdende club terug naar zijn oorspronkelijke positie binnen de elite van het honkbal. Terwijl Derek een succesvolle carrière opbouwde, vormde zijn tweede thuis hem als man. De toewijding van Derek om te winnen vereiste een persoonlijke opoffering die ervoor zorgde dat niemand hem leerde kennen.