BECOMING
Producenten LeBron James & Maverick Carter presenteren Becoming. Het toont de weg naar de roem van alom bekende entertainers, musici en sporters, door henzelf verteld. De beroemdheden halen herinneringen op en geven een intiem inkijkje in de mislukkingen en successen die hen gevormd hebben. Vrienden en familie vertellen tot nog toe onbekende verhalen die voor ieder van beroemdheden de inspirerende weg naar de top illustreren.
Producenten LeBron James & Maverick Carter presenteren Becoming. Het toont de weg naar de roem van alom bekende entertainers, musici en sporters, door henzelf verteld. Elke aflevering volgt een andere beroemdheid naar waar hij of zij is en naar plekken die belangrijk waren tijdens de opvoeding. Familieleden, coaches, leraren, mentors en intieme vrienden delen markante, persoonlijke herinneringen over de beroemdheden van voor ze bekend werden. Deze zelden vertelde verhalen geven een intiem inkijkje in de belangrijke momenten van de inspirerende reis die elke beroemdheid heeft afgelegd om te komen waar hij of zij nu is.
Adam DeVine bezoekt Omaha en gaat terug naar de plaats dat zijn leven voor altijd heeft veranderd.
Basketbalster Candace Parker keert terug naar haar roots en reflecteert op de cruciale momenten.
De veelzijdige artiest Caleb McLaughlin laat zien hoe het is een populaire acteur te worden.
Nick Kroll keert terug naar zijn oude universiteit, waar hij zijn succesvolle komediecarrière begon.
Drievoudig Super Bowl-kampioen Rob Gronkowski keert terug naar zijn geboortestad.