De nieuwe buurman
Met zijn nieuwe huis krijgt Donald de mogelijkheid om een goede band met zijn buurman op te bouwen. Gemakkelijker gezegd dan gedaan als je buurman Boris is met zijn roekeloze hond. Hun achtertuinruzie komt in het nieuws en hele stad komt kijken hoe ze het uitvechten.