De ridders van Castelcorvo
Geheimen. Mysteries. En angstaanjagende magische wezens. Het dorpje Castelcorvo is niet zo vredig als het lijkt en alleen moedige ridders kunnen het veilig houden. Vier kinderen - Giulia, Riccardo, Betta en Matteo - moeten mysterieuze raadsels oplossen en grote angsten overwinnen om paladijnen te worden die tegen het kwaad in Castelcorvo strijden.
Op het Italiaanse platteland, ver van de bekende paden, ligt het dorpje Castelcorvo. Een imposant en oud kasteel kijkt uit over dit dorpje waar het rustig leven is en iedereen elkaar kent. Een pittoresk plekje? Helemaal niet. Op de geplaveide straatjes en in de kleurrijke huisjes houden zich heksen en andere angstaanjagende magische wezens schuil. En is het kasteel echt onbewoond of huizen er mysteries en geheimen die alleen een groep moedige mensen kan onthullen? Castelcorvo is niet zo vredig en om het veilig te houden worden er moedige ridders opgeroepen om het te verdedigen. Vier kinderen - Giulia, Riccardo, Betta en Matteo - moeten puzzels oplossen en hun grootste angsten onder ogen komen om op te groeien, een groot avontuur mee te maken en om paladijnen te worden die het kwaad bestrijden dat rond Castelcorvo doolt.
Giulia en Riccardo raken in Castelcorvo bevriend met Matteo en Betta, de strijd begint.
Giulia, Riccardo, Betta en Matteo lossen hun eerste raadsel op en willen Andrea helpen.
Giulia, Riccardo, Betta en Matteo zoeken de tweede sleutel zonder door Zeno misleid te worden.
De ridders moeten de mysteries van Castelcorvo’s bos onder ogen komen om de avondsleutel te krijgen.
De ridders verkennen Elders om Andrea te vinden en vluchten voor de verleidingen van Stria.
De ridders moeten terugkeren met Andrea, maar Stria gaat het ze niet makkelijk maken.