Schitt's Creek
Wanneer de steenrijke videotheekmagnaat Johnny Rose, zijn vrouw Moira, een soapster, en hun twee kinderen (zoon David en dochter Alexis, een socialite) plotseling blut zijn, worden ze gedwongen om te gaan wonen in een klein stadje dat ze ooit voor de grap hadden gekocht. Nu hun verwende leven achter hen ligt, moeten ze het hoofd bieden aan hun nieuwe armoede en ontdekken wat het betekent om een gezin te zijn, en dat alles binnen de landelijke stadsgrenzen van Schitt's Creek, hun nieuwe thuis.
Wanneer de steenrijke videotheekmagnaat Johnny Rose (Eugene Levy), zijn soapster-vrouw Moira (Catherine O'Hara) en hun twee kinderen, de über-hipster David (Daniel Levy) en socialite Alexis (Annie Murphy), plotseling blut zijn, worden ze gedwongen om te gaan wonen in een klein, deprimerend stadje dat ze ooit voor de grap hadden gekocht. Nu hun verwende leven achter hen ligt, moeten ze het hoofd bieden aan hun nieuwe armoede en ontdekken wat het betekent om een gezin te zijn, en dat alles binnen de landelijke stadsgrenzen van Schitt's Creek, hun nieuwe thuis. Schitt's Creek is een karaktergedreven komedie van een half uur, gemaakt door Eugene Levy en Daniel Levy.