Good American Family
Na het verdriet van een mislukte adoptie krijgt de familie Barnett een tweede kans.
Natalia wordt aan haar lot overgelaten en wordt geconfronteerd met haar nieuwe situatie.
De Barnetts denken afstand te hebben genomen van Natalia. Rechercheur Drysdale neemt haar zaak over.