Cleopatra's Final Secret
De 20 jaar durende zoektocht van Kathleen Martinez naar het graf van Cleopatra leidt haar en een team naar een mysterieuze vondst op de zeebodem.
De voormalige advocaat Kathleen Martinez die nu archeoloog is, is al twintig jaar op zoek naar het verloren graf van Cleopatra. Haar opgravingen brengen haar nu op een onverwachte locatie: een ondergelopen plek kilometers uit de kust in de Middellandse Zee. Ze heeft Titanic-ontdekker Bob Ballard, de Egyptische marine en een team archeologen en duikers ingeschakeld om haar te helpen deze mysterieuze locatie te verkennen.