De Oude Molen
Door de naderende storm, proberen vogels, muizen en andere wezens zich veilig en droog te houden in een oude molen.
Deze Oscar-winnende dramatische korte film laat een nacht zien in een oude molen als zijn bange bewoners waaronder vogels, verlegen muisjes, uilen en andere wezens veilig en droog proberen te blijven voor de aankomende storm. Naarmate het weer verslechtert, begint de molen te draaien en dreigt hij te ontploffen totdat eindelijk de storm kalmer wordt.