The Office
Geleid door de komisch incompetente Michael Scott ploeteren de medewerkers van de vestiging van Dunder Mifflins papierafdeling in Scranton door, en worden hun zwakheden, ruzies en kantoorromances vastgelegd door de camera's van de altijd aanwezige documentairecrew.
Andy handelt als hij ontdekt dat zijn familie blut is. Dwight wordt geïnterviewd voor de radio.
Nu Jim weg is, heeft Pam moeite met de kinderen en neemt ze per ongeluk luizen mee naar kantoor.
Dwight probeert Darryl te laten blijven. Nellie heeft spijt dat ze Erin en Pete gekoppeld heeft.
Jim haalt Dwight over om een assistent voor de assistent van de regionaal manager aan te nemen.