Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log
Maak het gezellig met 'Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log'! Geniet van een knisperend haardvuur in de lobby in Craftsman-stijl, rustgevende pianomuziek en magische verrassingen. Perfect voor de feestdagen, gezellige feestjes of om thuis een warme sfeer te creëren.
Beleef de feestdagen in Disney Parks-stijl met het 'Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log'! Geniet van een knisperend haardvuur in de iconische lobby in Craftsman-stijl, rustgevende kerstpianomuziek en leuke verrassingen. Ideaal voor Thanksgiving-diners, feestjes of om je feestdagen thuis een magisch Disney-tintje te geven.