Erased: WW2's Heroes of Color
Idris Elba onthult onvertelde verhalen van soldaten van kleur die een grote rol speelden in vier van de grootste veldslagen van WO II.
Deze baanbrekende serie van Idris Elba, wiens grootvader in WO II vocht, onthult de onvertelde verhalen van gekleurde soldaten in de oorlog. Door oorlogsbeelden te combineren met persoonlijke portretten geeft deze serie de rol van deze soldaten en hun eenheden hun rechtmatige plaats terug in het verhaal van WO II en laat hij zien hoe deze helden de burgerrechtenbeweging in Amerika en de rest van de wereld inspireerden.