Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade is terug en duikt diep in het archief van Travel Man om, zoals de titel al doet vermoeden, herinneringen op te halen aan een aantal van zijn mooiste reizen. Hij had er 43 om uit te kiezen met gasten als Chris O'Dowd en Rebel Wilson.
Richard Ayoade stelt een cocktail van clips samen met een aantal van zijn favoriete maaltijden.
Richard Ayoade kijkt terug naar de thema's kunst en ambachten uit het archief van Travel Man.
Gedurende 43 minivakanties heeft Richard Ayoade gezocht naar voeding voor geest, lichaam en ziel.