Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
Deze miniserie duikt in de onmiskenbare chemie, de wervelende romance en het spraakmakende huwelijk van John F. Kennedy jr. en Carolyn Bessette, wier liefdesverhaal het land in de ban hield.
De miniserie ‘Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette’ van FX verkent de onmiskenbare chemie, stormachtige romance en het spraakmakende huwelijk van een van de meest iconische koppels van de 20e eeuw. Dit eerste deel van Ryan Murphys anthologieserie ‘Love Story’ is geïnspireerd door het boek van Elizabeth Beller: ‘Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy’. Hij was zo'n beetje de Amerikaanse prins. Heel Amerika zag hem opgroeien van jongen tot geliefde vrijgezel en mediasensatie. Zij was zelf ook een ster. Vurig onafhankelijk en met een unieke stijl klom ze op van verkoopassistente tot leidinggevende bij Calvin Klein en werd ze een vertrouweling van de oprichter zelf. Hun liefdesverhaal speelde zich af in de schijnwerpers, maar de intense roem en media-aandacht dreigden hen uit elkaar te drijven. De serie volgt de complexe en hartverscheurende reis van een stel wiens privéleven een nationale obsessie werd.
De naam Kennedy weegt op John. Carolyn maakt indruk bij Calvin Klein. Een onverwachte band ontstaat.
Terwijl de pers smult van hun ruzie, bereiden John en Carolyn zich voor op hun grote dag.