The Artful Dodger
The Artful Dodger, een briljante chirurg, probeert zijn dievenverleden achter zich te laten in het koloniale Port Victory. Maar zijn mentor Fagin sleept hem mee in overvallen en hij raakt verstrikt met Lady Belle, de dochter van de gouverneur. Kan The Artful Dodger aan zijn verleden ontsnappen?