Investigation Shark Attack
We krijgen een ongekend kijkje in het brein van deze toproofdieren. Investigation Shark Attack onderzoekt het gedrag van haaien vanuit een uniek perspectief. Een intens forensisch onderzoek door een panel wetenschappers bij het innovatieve Shark Headquarters analyseert de voornaamste theorieën en onderzoekt elke aanvaring om vast te stellen waarom haaien aanvallen.