Je suis un caillou
De jonge otter Bulle woont samen met een hoop steentjes die ze als haar familie ziet. Ze beeldt zich in dat het normale otters zijn, maar langzaamaan beseft ze wat ze echt zijn en moet ze haar eenzaamheid onder ogen zien.