Droners
De jonge Droners Corto, Mouse en Enki brengen hun unieke vaardigheden samen om hun eiland te redden. Maar hulp van wetenschapper en genie Wyatt Whale zou wel eens meer dan noodzakelijk kunnen blijken te zijn!
Corto, Enki en Mouse wonen op Nuï, een hemels eiland dat dreigt te zinken in de zee. Als ze willen voorkomen dat Nuï verdwijnt moeten ze de Whale Cup winnen. De organisator daarvan, Wyatt Whale, zal de winnaar benoemen tot zijn erfgenaam en zal ook een tech-wens van die winnaar laten uitkomen! Tijdens de races met hun drones zullen de jonge Tiki’s hun krachten gaan ontdekken en vooral hoe vriendschap hen kan helpen om de grootste gevaren te trotseren. Misschien leren ze ook wel iets over de geschiedenis van Terraqua en over de mysterieuze Aqua’s…. Vlieg met onze helden mee in een kleurrijk avontuur!