Take Two met Phineas & Ferb (Shorts)
Echte sterren worden geïnterviewd door Phineas en Ferb, met verrassingsoptredens van personages uit de serie.
Filmster Jack Black bewijst dat hij een echte ster is als hij de gitaar pakt voor een jamsessie.
Randy vertelt de jongens wat voor honden ze zouden zijn en geeft Candace nuttige zangtips.
Emma Roberts komt kletsen over geloven in zeemeerminnen en geeft zelfs Isabella advies over jongens!