De Prins van Egypte
Twee broers groeien op als beste vrienden: de een is van koninklijke afkomst, de ander een wees met een geheim verleden. Ze delen een sterke band, vol jeugdige overmoed en vriendschappelijke rivaliteit. Maar de waarheid drijft hen uit elkaar. De een wordt de heerser van het machtigste rijk ter wereld en de ander de leider van zijn volk. Hun uiteindelijke confrontatie verandert hun levens en de wereld voorgoed.