Queen of Katwe
Disney presenteert Queen of Katwe, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, met in de hoofdrollen Lupita Nyong'o en David Oyelowo. Het leven van een Oegandees meisje verandert voor altijd wanneer ze ontdekt dat ze een ongelooflijk talent heeft voor schaken, in deze viering van de menselijke geest.