Fantastic Four
Een jonge genie bouwt een portal naar een andere dimensie met behulp van vrienden en collega's, maar door een ongeluk blijft een iemand achter en de anderen krijgen ongewone krachten. Vier jaar later keert de achtergebleven overlevende terug als een megalomane veroveraar en de anderen moeten hun verschillen opzij zetten om hem te stoppen als de Fantastic Four.