Fantastic Four
Reed Richards, Sue en Johnny Storm en Ben Grimm maken een vlucht met een nieuwe shuttle en worden getroffen door kosmische stralen. Ze worden getransformeerd en uitgerust met superkrachten. Ze gebruiken deze krachten om mensen te helpen en vormen de Fantastic Four, een superheldenteam dat de aarde beschermt tegen gevaren als de Latveriaanse koning Dr. Doom en Galactus, de verslinder van de wereld.