Billy & Molly: An Otter Love Story
Een hartverwarmend verhaal over de liefde tussen een wilde otter - Molly - en haar trouwe redder Billy dat zich afspeelt op de afgelegen Shetlandeilanden in Schotland.
Als er een wilde otter in nood aanspoelt op zijn steiger op de afgelegen Shetlandeilanden in Schotland krijgen Billy, z'n vrouw Susan en hun trouwe herdershond Jade er een uniek gezinslid bij. Billy & Molly is een hartverwarmende documentaire over hoe liefde ons opnieuw de schoonheid van de natuur laat ervaren.