The Seven Year Itch
De trouw van New Yorker Richard Sherman wordt getest als zijn vrouw en zoon de zomer weggaan en er boven hem een verleidelijk sterretje komt worden. Door deze uitdaging, die samenvalt met de beruchte ‘zevenjarige jeuk’, raakt Richard verstrikt in een gestoorde paringsdans in de sexy komedie van regisseur Billy Wilder.
Het is een broeierige zomer in New York en deze schandelijke, sexy komedie verhit de boel nog meer! Een getrouwde man (Tom Ewell), wiens vrouw en zoon weg zijn voor de zomer, krijgt zijn trouw op de proef gesteld als een verleidelijk sterretje (Marilyn Monroe) boven hem komt wonen. Zich aan zijn huwelijksbeloften houden met al dat geflirt is zwaar als hij de uitdaging voelt van de beruchte ‘zevenjarige jeuk’. Onder druk van deze uitdaging raakt hij verstrikt in een gestoorde paringsdans vol hilarische komedie!