Star Wars: Motstandsbevegelsen
Kaz begynner på et spionoppdrag for Motstandsbevegelsen, men tar seg vann over hodet med kappflygere, pirater og den mystiske eieren av plattformen som han er stasjonert på.
Piloten Kazuda "Kaz" Xiono blir rekruttert av Poe Dameron til å bli med i Motstandsbevegelsen og spionere på Første orden, men finner ut at han har tatt seg vann over hodet da han og BB-8 blir stasjonert på en stor drivstoffstasjon ved navn Colossus. Han strever med å opprettholde skalkeskjulet som mekaniker og vikler seg på komisk vis inn i situasjoner med kappflygere, plyndrende pirater og den mystiske eieren av Colossus. Etterforskningen hans vil bringe ham stadig nærmere å finne ut hva Første orden har planlagt for galaksen.