The Bear
Carmy, en ung kokk med formell trening, kommer hjem til Chicago for å styre familien sin sandwich-restaurant. I det han kjemper for å transformere både restauranten og seg selv, jobber hans sammen med en røff kjøkkenstab som til slutt vil vise seg å være hans sanne familie.