Mid-Century Modern
Serien følger tre bestevenner – homofile herremenn i en viss alder – som, etter et uventet dødsfall, bestemmer seg for å tilbringe de gylne årene sine som samboere i Palm Springs der den rikeste av dem bor med moren sin.
Serien følger tre bestevenner – homofile herremenn i en viss alder – som, etter et uventet dødsfall, bestemmer seg for å tilbringe de gylne årene sine som samboere i Palm Springs der den rikeste av dem bor med moren sin. Som en selvvalgt familie beviser de at uansett hvor vanskelige ting bli, er det alltid noen rundt deg for å minne deg på at det ville være bedre hvis du fikk operert halsen din.