Stiv: No Compromise No Regrets
Nesten 30 år etter Stivs mystiske død i Paris, har Dead Boys blitt punklegender, men ikke overraskende forblir historien stort sett ufortalt. Hvordan endte denne personen fra Girard, Ohio opp med å leve livet til Riley i Paris, Frankrike? Ble Stiv virkelig truffet av en bil (eller en taxi ...) på den skjebnesvangre dagen? Hvem var den ekte Stiv Bators? Dette er noen av spørsmålene som blir besvart i STIV.