Musikk, Animasjon
SMÅTTs juniorflygere, Pip og Freddy elsker å levere søte dyrebabyer til familiene sine ... men hva skjer etter at de har levert dem?
SMÅTTs juniorflygere, Pip og Freddy, elsker å levere søte små dyrebabyer til familiene sine … men hva skjer etter at de har levert dem? Pip og Freddy ringer noen av favorittbabyene sine for å høre hvordan de har hatt det, og for å synge en spesiell sang, bare for dem.