Who’s the Daddy?
Et karakterdrevet komediedrama om oppturene og nedturene ved å være mor. To mødre har et brått første møte når de er i lekeplass-skjærsilden. Ting blir snart mer interessant, når de oppdager at de har mye mer til felles enn noen av dem kunne ha forestilt seg.