Alice and Steve
Alice blir knust når bestevennen hennes, Steve, begynner å date den 26 år gamle datteren hennes, Izzy, og de to sier at de vil gi forholdet en sjanse. Alice prøver alt hun kan for å få slutt på forholdet. Uheldigvis for henne er Steve mer enn klar for motangrepene, og det som begynte som et perfekt vennskap, utvikler seg til full krig.
Alice blir knust når bestevennen hennes, Steve, begynner å date den 26 år gamle datteren hennes, Izzy. Hun kommer til å miste både bestevennen og datteren samtidig. Hun bestemmer seg for å bruke alle midler hun har til rådighet for å få slutt på forholdet: fra trusler til bønnfalling og sabotering av karrieren hans. Uheldigvis for henne er Steve mer enn klar for motangrepene, og det som begynte som et perfekt vennskap, utvikler seg til full krig. Til slutt mister ektemannen hennes, Daniel, tålmodigheten. Hele situasjonen har fått frem en side ved Alice som skremmer ham. Steve vet at Izzy er det beste som noen gang har skjedd ham, og vil satse på forholdet. Men Alice gir seg ikke uten kamp.