Adults
En gruppe i tjueårene i New York som forsøker å være gode mennesker, til tross for at de verken er «gode» eller «mennesker» ennå.
FX’ «Adults» er en ensemblekomedieserie om en gruppe i tjueårene i New York som forsøker å være gode mennesker, til tross for at de verken er «gode» eller «mennesker» ennå. Samir, Billie, Paul Baker, Issa og Anton er fem venner som har flyttet sammen i Samirs barndomshjem, der de deler måltidene sine, engstelsene og, til tider, tannbørstene. Showet setter en noe forhøyet twist på seirene, tapene og ydmykelsene ved å være i oppstarten av den voksne verdenen. Enten de prøver å komme i forkant på jobb, navigere helseomsorgssystemet, være vertskap for en middagsfest eller date i alderen for Finn vennene mine, finner gruppen ut at ingenting ved den virkelige verden er enkelt, og alle de beste intensjonene deres har en tendens til å gjøre ting verre. Disse vennene er pågående arbeid, bredfulle av dårlige ideer og hva enn deres siste «teori om voksenlivet» kan være. Men det er én ting de konsekvent får til: Å være der for hverandre.