Story of... Beef
I denne episoden utforsker Kate Comer tradisjonen og betydningen av storfekjøtt i kostholdet vårt, som gjennom generasjoner har vært en verdifull kilde til protein og kalorier. Bli med Kate og andre foredragsholdere på en reise for å avdekke historien og den globale påvirkningen av storfekjøtt, og undersøk hvorfor det har blitt grunnleggende i kostholdet over hele verden.