Race to Witch Mountain
To romvesener forkledd som tenåringer dukker opp i taxien til en drosjesjåfør I Las Vegas. Han må hjelpe dem med å finne romskipet deres så de kan redde hjemplaneten sin ... og jorda også.
Dwayne Johnson har hovedrollen som Jack Bruno, en taxisjåfør i Las Vegas som sliter med å holde seg på den smale sti. Han får utenomjordisk motivasjon når to romvesen, forkledd som tenåringer, dukker opp i taxien. I et kappløp mot myndighetene, en romvesenjeger og selve tiden må Jack hjelpe dem med å finne romskipet deres, så de kan dra hjem og redde planeten sin ... og vår.