Tomorrowland: A World Beyond
Et kynisk tidligere guttegeni, og en smart, optimistisk tenåring full av nysgjerrighet begir seg ut på et oppdrag for å finne hemmelighetene til et gåtefullt sted, bare kjent som «Tomorrowland».