Piggy Tales
Bli med på elleville eventyr med Bad Piggies! I denne unike CGI-animasjonen møter de søte, grønne grisene utfordringer som bare de kan løse, på hysterisk vis. De korte episodene er uten dialog og passer for både store og små, enten du elsker Bad Piggies eller Angry Birds.