Angry Birds Bubble Trouble
I en verden av fargerike bobler og glitrende edelstener, gjemt i hver en krik og krok, finner du Angry Birds Bubble Trouble. Her kan en kvist bli en boomerang, et tre en himmelstige, og en sølepytt en portal til en annen verden! Bli med på korte, absurde og morsomme eventyr, og se hvor fantasien tar deg!