Conrad Hawkins er en av Chastain Park Memorial Sykehus sine beste leger. Han er både sjarmerende og arrogant, og nyter å knuse de nye turnuslegenes romantiske forestillinger om legeyrket. Virkeligheten er at sykehuset må tjene penger, pasientene er ikke alltid like hyggelige, og selv en doktor kan gjøre feil.