The Territory
"The Territory" gir et oppslukende innblikk i kampen til urbefolkningen Uru-eu-wau-wau, hvordan de jobber mot bønder og illegale nybyggere i den brasilianske Amazonas. Med storslått filmatisering tar filmen publikumet med inn i Uru-eu-wau-wau-samfunnet og gir et unikt innblikk i de som ulovlig brenner ned og fjerner det beskyttede landet til urfolket.