Imborrable
Kortfilmen "Un Golpe Definitivo" fra 2000 ble en vandrehistorie da alt opptak forsvant på mystisk vis. Denne dokumentaren gransker de gåtefulle hendelsene rundt den "forbannede" produksjonen og tar for seg overtro, hjemsøkte hus og frykten som driver vår fascinasjon for det ukjente.