La curva de la felicidad
En mann knust av et samlivsbrudd klarer ikke å selge leiligheten sin – minnene holder ham tilbake. Sammen med tre andre i midtlivskrise må han ta en avgjørelse om hva de skal gjøre med stedet. Uventet vokser det frem et slags fellesskap mellom dem, og de finner støtte i hverandres utfordringer.