Grøssere, Spenning
Når Chris, en ung afroamerikansk mann, besøker familien til sin hvite kjæreste, blir han fanget i den mørke og virkelige grunnen til invitasjonen. Først tolker Chris den overdrevent hyggelige oppførselen som nervøsitet over datterens forhold. Men helgen tar en mørk vending, og en rekke urovekkende funn leder ham mot en sannhet hinsides fatteevne.