Action og eventyr, Science fiction
Stilt overfor en ny trussel mot galaksen, må Rey, en ørken-skrapsamler og Finn, en avhopper fra stormtroppene, sammen med Han Solo og Chewbacca lete etter det ene håpet for å gjenopprette fred.