Det er 29 år siden noen tente det sorte flammelyset og fikk søstrene fra det 17. århundre til å stå opp fra de døde, og de er på jakt etter hevn. Nå er det opp til tre high school-elever å stoppe de ustyrlige heksene fra å skape all slags kaos i Salem før daggry på allehelgensaften.