Guido oppdager at han har et skjult talent som spinner på gatehjørner.
Guido holdt opp en plakat foran Guidos Casa Della Tires for å få kunder til å komme da Luigi kom og ba ham riste plakaten. Etter at Luigi går inn igjen, begynner Guido å riste plakaten, og blir etter hvert avansert, og spinner til og med tuppen av gaffelen sin.