Drama, Biografi
Amanda Knox reiser til Italia for å studere, men havner i fengsel, uskyldig dømt for mord. Serien følger Amandas kamp for å bevise sin uskyld og gjenvinne friheten, og gransker hvorfor myndighetene og verden dømte henne så hardt.