This Is Not Hollywood
Den 26. August 2010 forsvant en jente ved navn Sarah i Avetrana. Dette vakte oppstyr i den lille byen, spesielt for Sarahs kusine, Sabrina. Det så kanskje ut som en uskyldig rømningssak, men det stemte ikke. Alle lette etter henne, men hun var som sunket i jorden. I en av Italias mest kjente true crime-saker får vi en rystende forsvinningshistorie fortalt fra hovedpersonenes egne synspunkt.