Dolphins Up Close with Bertie Gregory
Bertie Gregory drar til Asorene, et viktig marint verneområde og et populært sted for migrerende marine rovdyr. Under fôringssesongen samler flere tusen sky jegere seg for å fråtse i de store fiskestimene. Bertie kjemper mot stormer, bølger og klokka for å filme det største etegildet i karrieren.
Bertie Gregory drar til Asorene, en avsidesliggende øygruppe i Atlanterhavet. Omgitt av Europas største marine verneområde, er havet her et viktig sted for migrerende marine rovdyr. De lokkes hit av den rike tilgangen på føde. Tidspunktet er perfekt når Bertie vil filme et sjeldent syn, der sky jegere samler seg for å jakte på store fiskestimer. Men med uforutsigbare stormer i området, blir det ikke lett å filme. Under reisens gang ser Bertie også på områdets triste historie med overfiske. Etter å ha møtt en tidligere hvalfanger, som nå har blitt hvalkikker, lærer han om hvordan Asorene ble et marint verneområde, som lar det marine livet komme tilbake og hvordan de skrøpelige næringskjedene nå stortrives.