Hard Times
Landsbyen Kilcoulin's Leap var en gang en blomstrende spaby og hjemsted for en berømt hellig kilde, men tilbyr nå lite når det gjelder arbeid for sine innbyggere. Når en gruppe venner legger en plan om å kapre en forsendelse med Viagra og selge det på det åpne markedet, forventer de ikke den kraftige reaksjonen fra produsentene. I panikk gjemmer de lasten med Viagra i byens hellige kilde.